sobota, 22 lutego 2014

cinco canciones #6

Przez kilka tygodni miałam muzyczny zastój. Jeśli spojrzy się do kalendarza od razu można się domyśleć, że jej przyczyną była sesja. Tak, to te mityczne słowo, którym studenci zawsze straszą licealistów, kiedy ci narzekają na maturę. To moja trzecia sesja i dała o sobie znać przede wszystkim nieprzespanymi nocami, i brakiem czasem na cokolwiek poza językoznawstwem, gramatyką czy historią.
Ale już wracam. Z nowymi pięcioma propozycjami.

Swoją drogą oglądaliście Brit Awards? Ja oglądam regularnie od kilku lat, w tym oczywiście nie mogłoby być inaczej, skoro wystąpiło moje kochane Bastille czy Arctic Monkeys. Kto nie oglądał niech szybko nadrobi mix jaki zafundowało nam Bastille z Rudimental czy mowy Alexa Turnera.

   1.   Lorde - Royals
"I've never seen a diamond in the flesh
 I cut my teeth on wedding rings in the movies
 And I'm not proud of my address
 In the torn up town, no post code envy"
   2.   Grizzly Bear - Two Weeks
"Every time you try
Quarter half the mile
Just like yesterday
I told you I would stay"
   3.   Ásgeir - Torrent
 "Merciless though the wind takes hold with freezing cold
  Come, my friend, sit with me; take council in the warmth"
   4.   Basia Bulat - It Can't Be You
"If it’s fire for the poor and their feathers
 You tar me with the glue
 I never dreamed that you would be the one
 To shoot me down so soon"
   5.   The National - I Need My Girl
 "I am good, I am grounded
  Davy says that I look taller
  I can’t get my head around it
  I keep feeling smaller and smaller
  I need my girl"

Do usłyszenia za tydzień!

1 komentarz:

  1. Ja już nic nie oglądam, co leci w telewizji. Jake Bugg wypowiedział się dobrze na temat Brit Awards - "It’s boring and I don’t really want to go" haha. Nawet nie jestem na bieżąco z nowościami, bo nie jestem w stanie znaleźć nic, co by mnie rozczarowało. Powstaje coraz więcej zespołów, a większość z nich istnieje po to,żeby osiągnąć komercyjny sukces. Co więcej, zespoły, które istnieją na rynku od ładnych kilkunastu lat, nagrywają piosenki, które będą miały szanse być granymi w radio.

    OdpowiedzUsuń