środa, 2 maja 2012

oczekiwania czas

Wszystko staje się coraz bardziej realne. Teraz pozostaje mi jedynie zakupić bilet i za miesiąc o tej porze powinnam być w samolocie lecącym do Alicante.
Tak, na razie ustalone jest, że w Murcji spędzę miesiąc. Chciałabym więcej, zdecydowanie więcej!
Dlatego też szukam rodzinki, która zechciałaby mnie od lipca. Najlepiej byłoby do połowy września, ale w sumie cieszyłabym się z każdego dodatkowego dnia spędzonego w słonecznej Hiszpanii.

Próbuję się omówić z hostką na skype'a. Mam nadzieję, że znajdzie chwilę czasu, żebyśmy mogłby chociaż chwilę porozmawiać. Jestem ogromnie ciekawa. Chciałbym, żeby opowiedziała mi coś więcej o okolicy, domie... Chociaż wszystko co najważniejsze już wiem. Nie chcę się nastawiać, że będzie to spędzony niesamowicie czas, ale sami chyba zrozumiecie, że nie da się nie cieszyć.

A tym czasem powracam do Potopu, szybkie przypomnienie lektur na 2 dni przed maturą. ;)
Besos!

P.S. Au pair będę po raz pierwszy, więc będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

1 komentarz:

  1. cieszę się że i mój blog jest przez Ciebie obserwowany!;)

    i jeśli przypominasz sobie lektury, to polecam również http://chomikuj.pl/jackjack/LEKTURY/audio+streszczenia+lektur tam można sobie słuchać ;D

    OdpowiedzUsuń