wtorek, 10 września 2013

Liebster Blog Award

Zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster Blog Award, a że wreszcie wróciłam do domu na dłużej z moich wojaży, to mogę się za to zabrać. Wcześniej jednak uprzedzam, że przez pewien czas jeszcze się ode mnie nie uwolnicie, mam bowiem do zrobienia notkę podsumowującą Madryt, wycieczkę do Barcelony i całą wyprawę stopem w ramach Summer Race.

No, ale przejdźmy do tego, od czego zaczęłam.
Co to w ogóle jest Liebster Blog Award? Sama sobie zadałam to pytanie w momencie dostania nominacji, więc ratuję małą ściągą:
''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ''Dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań  otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Czas odpowiedzieć więc na pytania. Od Kataszy:
  1. Piosenka która chodzi Ci teraz po głowie to... ?   Avicii - Wake Me Up
  2. Co zrobiłabyś gdyby jutra miało nie być ?  Zebrałabym najważniejsze dla mnie osoby, żeby spędzić z nimi te ostatnie chwile.
  3. Jaki kosmetyk jest teraz na Twojej wishliście ?  Czerwona szminka od Chanel. Od zawsze.
  4. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?  Podróżując stopem po Hiszpanii z ukochaną osobą.
  5. Jakie jest Twoje motto życiowe ? Nie mam konkretnego. Po prostu staram się żyć w zgodzie z samą sobą. Jakkolwiek patetycznie by to nie zabrzmiało.
  6. Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać ? Piosenkarką. W sumie jakbym mogła teraz zostać, to pewnie też bym chciała.
  7. Kto jest Twoim autorytetem, z kogo bierzesz przykład ? Dlaczego ? Nie ma takiej konkretnej osoby, jest ich kilka, z których każda uczy mnie czegoś innego.
  8. Czy lubisz gotować ? Lubię, ale niestety rzadko to robię.
  9. Dlaczego założyłaś bloga (pytanie pewnie powielone, ale jestem ciekawa ;) )? Stwierdziłam, że bycie au pair może być świetną przygodą i że fajnie byłoby mieć tego typu 'pamiątkę' po latach.
  10. Czy spędzasz aktywnie swój czas wolny ? Lubię spędzać aktywnie czas, podróżować, zwiedzać, spotykać się ze znajomymi, ale często nabieram też ochoty na wyciągnięcie się na łóżku z kawą w ręce i dobrą książką w drugiej.
  11. Gdybyś mogła zacząć wszystko od nowa to co zmieniłabyś w swoim życiu ? Chyba jedynie wcześniej chciałabym nabrać odwagi do robienia tego, czego naprawdę chcę, bo odkąd to zrobiłam jest cudownie. 
Szczerze mówiąc nie wiem czy powinno się odpowiadać na pytania od dwóch osób, ale chyba nic nie zaszkodzi, prawda?
Odpowiedzi na pytania od `almost you`:
1. Ulubiony sport i klub sportowy? Sama lubię grać najbardziej w badminton. Natomiast oglądać skoki narciarskie, piłkę nożną i siatkówkę. Z racji tego, że nie jestem wielką fanką klubowych rozgrywek powiem, że moim ulubionym klubem sportowym jest FC Barcelona, ale tylko ze względu na miłość do tego miasta.
2. Życiowe motto lub lubiony cytat? Nie mam konkretnego. Po prostu staram się żyć w zgodzie z samą sobą. Jakkolwiek patetycznie by to nie zabrzmiało.
3. Które ubranie ze swojej szafy lubisz najbardziej? Czarną sukienkę kupioną w H&M.
4. Jakiego języka chciałbyś/chciałabyś się nauczyć? Najpierw muszę porządnie nauczyć się portugalskiego, którego naukę zaczęłam, ale wyprawa przez Francję sprawiła, że mam ochotę nauczyć się francuskiego.
5. Miejsce, które chciałbyś/chciałabyś odwiedzić w przyszłości? Jest ich całe mnóstwo. Właściwie nie ma miejsca, do którego nie chciałabym pojechać, ale powiedzmy, że Australia.
6. Czy jest taka kultura na świecie, która Cię fascynuje/insspiruje? Jeśli tak, to jaka? Wiadomo, że hiszpańska. Uwielbiam wszystko co hiszpańskie.
7. Ulubiona książka? "Cień Wiatru". Chociaż ciężko było mi wybrać tylko jedną, uwielbiam czytać.
8. Ulubiony film i serial? Film "Amelia" i "Fight Club", nie umiem się zdecydować, a serial "Sherlock".
9. Psy vs koty? Lubię i psy i koty, może ewentualnie troszkę bardziej psy.
10. Ulubione danie? Makaron ze szpinakiem, kurczakiem i żółtym serem.
11. Złowiłeś/złowiłaś złotą rybkę. Jakie są Twoje trzy życzenia? Miałabym jedno. Chciałabym po prostu być szczęśliwa. Po prostu. Jedno, ale dość poważne, co?

Moje pytania:
  1. Twój największy lęk?
  2. Jaka jest Twoja największa pasja?
  3. Jest jakiś sekret, którego jeszcze nikomu nie zdradziłaś?
  4. Twój ideał faceta?
  5. W którym mieście chciałabyś zamieszkać?
  6. Jest jakaś rzecz, której nie możesz sobie wybaczyć?
  7. Na czyj koncert najbardziej chciałabyś się wybrać?
  8. Jesteś zadowolona ze swojego aktualnego życia?
  9. Jest jakaś rzecz którą chciałabyś w sobie zmienić? Jaka?
  10. Piosenka, od której nie możesz się aktualnie uwolnić?
  11. Ulubiony film?
Osoby, które nominuję:
  1. http://brunetteny.blogspot.com/
  2. http://dremworkhopelife.blogspot.com/
  3. http://hiszpanarium.blogspot.com/
  4. http://pocztowki-z-uk.blogspot.com/
  5. http://lifeaupair.blogspot.com/
  6. http://lecewkulki.blogspot.com/
  7. http://mylife-mychance.blogspot.com/
  8. http://oli-podroze-w-nieznane.blogspot.com/
  9. http://kieszenie-pelne-czeresni.blogspot.com/
  10. http://ginger91.blogspot.com/
  11. http://namnieczas.blogspot.com/
Na dniach powinna się pojawić notka podsumowująca Madryt. Do szybkiego przeczytania więc! :)

1 komentarz:

  1. Hej :) Dzięki za nominację. Ja już u siebie dodawałam o tym posta, bo też już byłam nominowana, więc pozwolisz, że odpowiem tutaj.
    1. Śmierć.
    2. Grafika.
    3. Oczywiście, że tak. :)
    4. O matko, dużo by można pisać. Ale wiem, że ideały nie istnieją, więc skupmy się na tym co mamy. :)
    5. W Polsce - Poznań, w Anglii - Birmingham.
    6. Jest parę takich, osobistych doznań.
    7. Teraz, Hillsong United by się przydał.
    8. Powiedzmy, że tak..
    9. Nos i uda. Za dużo tam tego. ;p
    10. Aktualnie w sumie żadna, nie mam ani jednej wolnej minuty dla siebie, na relaks przy muzyce etc.
    11. Teraz najbardziej lubuję się w "The Knot". :)

    Przepraszam, że tak na szybko, ale faktycznie ciężko z czasem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*
    www.pocztowki-z-uk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń